Sunday, April 29, 2012

Messt Café Beni Mest Etti :)))



Bu gün çok sevdiğim iki arkadaşım can dostum kankamla buluştuk.2003 yılında LGS için gittiğimiz dershanede başlayan dostluğumuz hala devam ediyor. 13 yaşında tanışan sabi sübyanlar şimdi birer genç kız. Zamanın çabuk geçmesi mi beni üzsün yıllardır kopmayan bağımız mı sevindirsin bilemedim. Büyüdük ama sohbetlerimizde hala 13 yaşındaki o kikirdek hallerimize dönmek çok hoş.


Yine birbirimizi özlediğimiz ve acil buluşma ayarladığımız bir hafta sonundaydık. Genelde buluşmalarımızı Ümraniye'de gerçekleştirirdik ama bu sefer yeni bir yeri görme isteği doğdu. Daha önceden methini duyduğumuz Messt Café'nin yolunu tuttuk. Nakkaştepe'de Üsküdar sırtlarında kalan muhteşem boğaz manzaralı bu yerde adeta huzur bulduk. Güneşli bir pazar gününde İstanbul'da böylesine güzel yerlerde vakit geçirmek insanı rahatlatıyor. İçtiğimiz çaydan yediğimiz tatlılara kadar her şeyin tadı ayrı bir güzel geldi.Bunca yıldır ayağımızın dibi diyebileceğimiz yakınlıktaki bu yere nasıl gelmemişiz diye hayıflandık durduk.Sevdiklerimize tavsiye edebileceğimiz nezih ve şık yerlerden biri.Menüde içkinin olmaması benden yıldızlı bir 10 puan aldı. Mescidlerinin olması da çok iyi. Böyle hassas fikirli düşünceli işletmelere pek sık rastlanmıyor. Takdir ettim aferinimi verdim :)

Yeme içme telaşına girdiğimizde ben tercihimi cevizli kakolu browniden yana kullandım. Siparişler masaya geldiğinde servis edilen tabaklardan gözümüzü alamadık. Cidden bazen yemeden yanında yatılası yemekler vardır ya bizimkilerde öyleydi. Bir top vanilyalı dondurma ve çikolata sosuyla süslenmiş hem insanın gözünü hemde gönlünü doyuran brownimi afiyetle yedim :)




Eee başka ne diyeyim sizde gidin, sizde görün... sizde yiyin ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...