Tuesday, May 15, 2012

Bende yaparım ki :) DIY

Şöyle bir blogları gezdim tozdum.Herkesler pek bir maharetli.Bir de döndüm kendime baktım tık yok :) Leylâ kızım bunca yıldır içinde sakladığın üretici insanı ortaya çıkarmanın vakti geldi de geçiyor bile dedim kendime.Evde şuursuz bir şekilde artık materyal arama telaşına girdim ve bilin bakalım ne buldum: "Dyo boya renk kataloğu"
Artık malzemem tamamdı.Şimdi sıra ya üretilecek ya da büyülü bir dönüşüm geçirecek eşyaya ihtiyacım vardı.İlk kez El Emeği Göz Nuru (EEGN) yapacak biri için ufak adımlar atmam gerektiğine karar verdim.Bu durumda büyülü değişim şıkkını seçmem gerekiyordu.İkinci zorlu arayışım kırık dökük, yırtık pırtık, eski püskü eşyaları bulmak üzerine oldu."Arayan bulur." vecizesinden hareketle bende amacıma ulaştım vee işte bu kırık çerçeveyi buldum.Yıllarca uhulanarak iş görmüş bu resimlik EEGN operasyonum dahilinde tedavülden kaldırıldı.Katalog ve çerçeveyi yanyana koyup bu ikisi aynı bünyede işe yarar bir forma dönmeli dedim ve kolları sıvadım.


Katalogtaki renkleri güzelce kenarlarından kestim.

Sonra beğendiğim renkleri tonlarına göre dizdim.Çerçevenin en ve boyuna uygun
olacak şekilde sütunlar hazırladım.
Hazırladığım renkli sütunları çerçeve kenarlarına yapıştırdım ve 
içine 15 yıl önce kızkardeşimle Çamlıca'da çekilmiş 
bir fotoğrafımı koydum.

Böylece EEGN bir çerçevem oldu.Bende yaptım ki :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...