Thursday, May 31, 2012

Hey Siz (B)-Ayım ! Lafım Size !


Eğitim sistemi yenilensin falan filan boş bunlar.Her gün bindiğim otobüslerde ben kültür seviyemizin âlâsını görüyorum efendim. Dingonun ahırından çıkıp otobüse binen insan müsveddelerini görünce bir kez daha emin oluyorum ; -Bizdeki toplu taşıma edepsizleri adab madab öğrenmez.

Bazen öyle anlar oluyor ki; otobüse insan mı binmiş hayvan mı kestiremiyorum. Bu (b)ay(ı)lar neden adabınca oturmayı beceremiyorlar ?! Oturacak yer gördü mü koltuğa dolaptan çıkan margarin gibi yayılma olayı yok mu, favorim. Hele birde bacaklarını 90 derecelik açıyla açmıyorlar mı ?! Evlere şenlik vesselam. O bacakları tavuk bacağı gibi iki yandan tutup caaart diye yırtasım geliyor. Ne fayda :( Kendime hakim oluyorum. Çünkü ben ailesi tarafından "leydi" gibi yetiştirilmiş bir insanım. Asaletimden ödün vermeyeyim derken sinir harabiyetinden bitap düşüyorum.
90 derecelik manyak

Bu uzakdoğulu (b)ayı, yazıma resim ararken buldum. Öyle vahim bir haldeydi ki, kendisine Paint'te pantolon yapmak zorunda kaldım. Demek ki; erkek her yerde aynı. İçindeki hayvanî yönü ortaya çıkarmadan edemiyorlar. Bu oturuştaki mananın ne olduğunu çözen lütfen beni aydınlatsın.
Uzun lafın kısası beyler, yaratıldığınız sıfat üzre insan gibi otobüse binin.

1 comment:

  1. merhaba,
    sizi izlemeye aldım...
    valla sizi tebrik ediyorum...
    çok güzel bir konuya deyinmişsiniz...
    bende bu insanlara söyleyecek söz bulamıyorum...
    uyuz oluyorum...
    sanki bilelerek kasıtlı öyle oturuyorlar...
    ben onlara içinden saydırıyorum :))
    paylaşım güzeldi canım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    kocaman sevgiler...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...