Sunday, September 29, 2013

Aklımdan Geçen Şeylerin Bir Kısmı

Ne yazık ki bir süredir bloguma uğramıyorum. İtiraf etmeliyim ki  buraya olan ilgimi kaybettim.Ama bu büsbütün terk ettiğim manasına gelmiyor.Şu aralar daha çok Twitter'da vakit geçiriyorum. Kaybettiğim zamanın haddi hesabı yok Allah affetsin. Kar-zarar hesabına girersem ohooo yatacak yerim yok. Vicdan azabımı ve ruhumun derinliklerinde beni rahatsız eden irili ufaklı taşları buraya dökmeye geldim.


Okul-İş Sorunsalı

Okul bitti.Yüksek lisansa başlama gibi bir gayem ve iyi olan fakat benim beğenmediğim geçer puanlarım vardı.Ancak ben, özgüven sorunu çeken ben, kendime ihanet ettim ve hiç bir lisansüstü programa başvurmadım. Tabi bu süreçte bir kaç ailevi sorun ve buhran da atlatmadım değil. Bunların etkisi yadsınamaz ama benim ihmalim de listede birinciliğe oynar. Nasip,kısmet,hayırlısı üçlüsüyle kendimi bir sonraki başvuru dönemine uğurladım. 

Ben böyle laylaylom takılırken etrafımdaki mezunlar ordusu ise bir uçtan işe sarıldılar.İtiraf etmeliyim ki; kendimi içten içe sırtımı yaslarken bulduğum bir iş imkanı vardı. Müthiş sarsıldığım ve " Ama ama bu haksızlık" nidaları eşliğinde depresyon uçurumundan yuvarlandığım zamanlar geldi.Şanslıyım benim bunalımların en fazla 1 hafta sürer.Gerçi sonrasında başka konulara kafayı takarım ama neyse...Boş durmadım. İnsandan ziyade köle çalıştırma prensiplerine göre işçi arayan kurumlara başvurdum.Ne yazık ki hüsran ve moral bozukluğu ile bu ihtimallere de elveda dedim. Çünkü komik rakamlar sunan ve dahi sosyal haklardan yoksun bu yerler için ben 17 sene dirsek çürütmedim. Evet, bu kadar da gururluyum. Sonra ücretli öğretmenli olayı var bir de. Başvurduğum ilçelerden hiç birinden geri dönüş olmadı.Hala şaşkınım.Şimdi bir cılız ışık daha var fakat ona da bel bağlayamıyorum.

Sıkıntıdan Kendi Aksiyonunu Üretme Çabaları Sorunsalı

Düzeltme: Bu paragrafı bir güzel sildim. Zaten okuyan da yoktu ki :/ Herkesin her şeyi bilmesine gerek yok.

Bu iş nereye varacak merak içindeyim. Ve tabi şu cılız iş meselesi de inşAllah etrafımı aydınlatacak kadar ışık verir.Çünkü bu sıkıcı ev halleri beni saçma sapan hallerle meşgul ediyor.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...