Monday, May 4, 2015

Ey Kapılar Açan Rabb'imiz !

Saç ağartan gençlik uykularında kabuslar, karabasanlar...Kendi küskünlüğüme denk geliyorum her korkuda. Her kırılışta parçaları içime süpürüyorum. Vira bismillah desem de rast gitmiyor bazı işler.Nasip, kısmet, hayırlısı... Ama bazen öyle birbiri üzerine birikiyor ki kederler, o vakit "Kaderin uçurumlu virajında nasibim ile kısmetim çarpışıp havaya uçtu" gibi hissediyorum.

Belirsizlik akrebinin kıskacında yoğuruluyorum, yoruluyorum. Sanki daha ne gördüm de neye yıkılıyorum ? Ne olacak bu dirayetsiz hal ? Bu gidiş nereyedir ?

Güzel bir dua buldum unutmamak için ve bir okuyan olursa amin desin diye yazıyorum.

"Ya müfettihal ebvab! İftah lena hayral bab."

Ey kapılar açan Rabb'imiz ! Bize hayırlı kapılar aç !

Amin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...